środa, 9 kwietnia 2014

TO JEDZIEMY

Już za 17 h wyjazd!

Pakowanie się to najgorsze co może być nie dość, że trzeba wziąć TYLKO najpotrzebniejsze rzeczy to jeszcze fakt faktem trzeba coś dla rodziny zawieść.
I spakuj to wszystko w jedna walizkę :)

Co można robić przez 30 h jazdy?!
Ok playlistę mam już gotową.
Książka jest.
Nie wiem może zacznę szydełkować :D
Tyle godzin to jednak za dużo na przemyślenia.. czasami możemy dojść do wniosku, że wiele spraw nie ma sensu. Że tak na prawdę popełniliśmy miliony błędów których wcześniej nie dostrzegaliśmy.


Ich vermisse schon alle!:(



Na dole mały kolaż zdjęć z mojego telefonu.







3 komentarze:

  1. Lubię długie podróże, kiedy mogę posłuchać piosenek, albo pospać :D super zdjęcia!

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie podroze tak do 1-3h hahaha jak jestem dluzej w samochodzie to nie wiem wprost co ze soba ztobic to straszne uczucie! Ale najczesciej czytam ksiazke slucham ulubionej muzyki albo po prostu rozmawiam z rodzicami :))

    zapraszam tez na mojego bloga- diy mam nadzieje ze cie zaciekawi :) zachechecam tez do obserwowania i komentowania a na pewno sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za Obserwacje :)
Wszystkie komentarze mile widziane *_*